{panka} és a blogja

A nevem László Luca Gerda (tuliPANKA), egy amatőr fotós vagyok, de érdeklődési köröm kiterjed mindenféle kreatív dologra is, ezért hoztam létre ezt a blogot: összegyűjteni és esetlegesen tolmácsolni másoknak az élet apró szösszeneteit.

 

A from panka with love egy blog dekorációról, inspirációról, designról, ötletekről, alkotásról, tehetségekről, fotókról, otthonról, családról, barátokról.

 

Egy blog az élet napos oldaláról. :))

Csatlakozz {panka}-hoz!

Archív from {panka}

Comments from {everyone}

Hát itt vagyok!

2011.12.01. 08:00 - tuliPanka

Életemben sokszor indítottam már blogot: személyeset, személytelenebbet, filozófikusat, játszadozósat, és sok más fajtát. De volt valami, amiben az összes hasonlított: mindet abbahagytam idő előtt, mert feleslegesnek bizonyultak.

Végre találtam azonban egy olyan témát, amiről szívesen írok, mert szívesen művelem. Apró ötletek, kis csodák, mindennapi egyszerűség, mégis különlegesség.

Így, hivatalosan is első blogbejegyzésemben szeretnélek köszönteni az oldalamon, remélem, találsz valamit, amiért érdemes volt ide tévedned! :)

 Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg ismerőseiddel!

A bejegyzés trackback címe:

https://withlove.blog.hu/api/trackback/id/tr443413970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása