{panka} és a blogja

A nevem László Luca Gerda (tuliPANKA), egy amatőr fotós vagyok, de érdeklődési köröm kiterjed mindenféle kreatív dologra is, ezért hoztam létre ezt a blogot: összegyűjteni és esetlegesen tolmácsolni másoknak az élet apró szösszeneteit.

 

A from panka with love egy blog dekorációról, inspirációról, designról, ötletekről, alkotásról, tehetségekről, fotókról, otthonról, családról, barátokról.

 

Egy blog az élet napos oldaláról. :))

Csatlakozz {panka}-hoz!

Archív from {panka}

Comments from {everyone}

Csomagolj konfettivel

2011.12.09. 11:30 - tuliPanka

Címkék: ünnepek karácsony ajándék csomagolás hellókarácsony papírból

Több helyen is láttam már ehhez hasonló csomagolási technikát, szerintem fantasztikus, ha egy teljesen átlagos csomagolópapírt feldobunk ennyi vidám színnel. :) Minden bizonnyal annak is tetszik, aki kapja, nem csak annak, aki adja. Kicsit lehet, hogy szöszmötölősnek tűnhet a nagyobb konfettiket kivágni, de ha sok színű papírt fogunk össze egyszerre, hamar készen lehet vele lenni. (Már ha nem lehet valamilyen kreatív boltban ilyet beszerezni - eddig azokban, amikben megfordulok, még nem láttam. )

kép via Pinterest

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg barátaiddal is!

A bejegyzés trackback címe:

https://withlove.blog.hu/api/trackback/id/tr933440730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2011.12.09. 16:03:08

Iratlyukasztóval gyorsan és könnyedén lehet sok konfettit gyártani. :-)

minafoto · http://www.minafoto.hu 2011.12.09. 20:11:53

Áh, nem kell szöszmötölni. Összeragasztózod ahová a konfettit szánod, belemártod a konfettibe, kicsit belenyomkodod a ragacsba, és már kész is...

aslancsi 2011.12.10. 01:59:32

Te keszitetted amik a kepen vannak? Nekem a bal also nagyon tetszik, de az tuti nem kivagdosva van, hanem sztem is vmi lyukasztoval lehet gyartani ilyen klassz, szines pottyoket...:>


süti beállítások módosítása